- Advertisement -

- Advertisement -

- Advertisement -

- Advertisement -

آل گوادر ٹرانسپورٹ اتحاد کمیٹی کے رہنماوں کامکران کوسٹل ہائیوئے کو بلاک کرنے کا الٹی میٹم دے دیا۔

48

گوادر (گوادر سٹی نیوز ڈیسک) حکومت مقامی ٹرانسپورٹرز کو حب چوکی تک 3 سے 4 ہزار ایرانی لیٹر تیل لینے کی اجازت کی رعایت فراہم کرے۔ پاکستانی تیل مہنگا ہونے سے اشیائے خوردونوش لیجانے میں خسارہ کا سامنا ہے۔ وفاقی وزیر داخلہ سرفراز بگٹی بھی اندرون بلوچستان تیل کی نقل و حمل لیجانے کی اجازت دے چکے ہیں۔ وفاقی حکومت مقامی ٹرانسپورٹرز کو معاشی بدحالی سے بچائے۔ آل گوادر ٹرانسپورٹ اتحاد کمیٹی گوادر کی اپیل۔ گزشتہ روز آل گوادر ٹرانسپورٹ اتحاد کمیٹی گوادر کا اجلاس منعقد ہوا اور بعد میں پریس بریفنگ میں ٹرانسپورٹ اتحاد کمیٹی کے رہنماؤں کا کہنا تھا کہ حکومت کی جانب سے اندرون بلوچستان ایرانی تیل کی سپلائی پر بندش تشویش ناک ہے اس عمل سے نہ صرف مقامی ٹرانسپورٹرز کا کاروبار ٹھپ پڑا پے بلکہ اس کاروبار سے وابستہ دیگر افراد مزدور وغیرہ کا ذریعہ معاش متاثر ہوکر رہ گیا ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستان تیل کی قیمتوں میں آئے روز اضافہ کی وجہ سے مقامی ٹرانسپورٹرز کے لئے اشیائے خوردونوش وغیرہ لیجانے میں خسارہ کے سامنا ہے ایرانی تیل کے استعمال سے ٹرانسپورٹرز کے لئے خسارہ کم ہوسکتا ہے اور اس کے علاوہ مزدور اور دیہاڑی دار طبقہ کا ذریعہ معاش برقرار رہ سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ وفاقی وزیر داخلہ سرفراز بگٹی اندرون بلوچستان میں 2 سے 3 ہزار ایرانی تیل کی نقل و حمل کی اجازت دے چکے ہیں مگر متعلقہ ادارے تاحال اس پر عمل درآمد نہیں کررہے اور ٹرانسپورٹرز کو سختی کے ساتھ ایرانی تیل لیجانے کی اجازت نہیں دے رہے جو تشویش ناک ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہماری وفاقی حکومت سے دستہ بستہ اپیل ہے کہ وہ مقامی ٹرانسپورٹرز کے کاروبار کو بچانے کے لئے اندرون بلوچستان ایرانی تیل کی نقل و حمل کے لئے خصوصی رعایت فراہم کرے اور براہ راستہ کوسٹل ہائی وے حب چوکی تک 3 سے 4 ہزار ایرانی تیل لیجانے کی اجازت دی جائے۔
آل گوادر ٹرانسپورٹرز اتحاد کمیٹی گوادر نے یہ بھی واضح کیا کہ اگر انکو اندرون بلوچستان ایرانی تیل لے جانے کی اجازت نہیں دی گئی تو وہ اپنی تمام گاڑیاں کھڑی کردینگے۔

- Advertisement -

- Advertisement -

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.

بریکنگ نیوز
مومن علی بلوچ نے ایکسئین پبلک ہیلتھ گوادر کے چارج سھنبال لیا. ہوشاپ میں ایم ایٹ سی پیک شاہراہ بند، ٹوکن مافیا نے انتظامیہ کو بلیک میل کرنا شروع کردیا، کارروائی کی... گوادر کربلا بن گیا، شدید گرمی میں شہری بوند بوند کو ترس گئے۔نیشنل پارٹی کے راہنما اور سابق تحصیل نا... گوادر کے عوام کو مصیبت کے وقت کھبی تنہا نہیں چھوڑئیں گے. رکن قومی اسمبلی این اے کیچ کم گوادر حاجی م... غلط منصوبہ بندیوں سے شہر کا اسٹرکچر تباہ ہوگیا۔گوادر سول سوسائٹی و رہنماؤں کا گوادر پریس میں سمینار ... گوادر میں زاہد المیعاد اور عیر معیاری اشیاء خوردونوش فروخت کرنے والوں کے خلاف چیرمین گوادر کے اقداما... گوادر ڈرینج سسٹم یا موت کا کنواں۔ مکران کوسٹل ہائی وے پر گوادر کے علاقے چھب کلمتی کے مقام پرایک تیز رفتار ایرانی پک اپ زمباد گاڑی ٹائر... پاکستان کوسٹ گارڈز کا خفیہ اطلاع پر گوادر کے ساحلی علاقے سربندر میں سرچ اپریشن 2 عدد بوریوں میں چھ... گزشتہ دنوں وندر کے مقام پر پنجگور کے طالب علموں کے ساتھ پیش آنے والا واقعہ کسی سانحہ سے کم نہیں ہے۔ع... سیلاب کو نہ روکیے رستہ بنائیے۔ ناصر رحیم سہرابی 27 فروری کو گوادر میں ھونے والی طوفانی بارشوں کے پانی تاحال ملا فاضل چوک اور اسکے ارد گرد کے گھروں ا... پسنی کے ساحل پر ایک سبز کچھوا مردہ حالت میں پایا گیا۔ کوئٹہ پریس کلب میں پیس اینڈ ایجوکیشن فاؤنڈیشن کے زیر اہتمام ایک روزہ ورکشاپ وزیرِ اعظم محمد شہباز شریف اور وزیراعلی بلوچستان میر سرفراز احمد بگٹی کا دورہ گوادر